Musím sa registrovat?

Registrácia do nášho e-shopu nie je nutná, je to úplne na Vás, objednať tovar si môžete aj ako hosť.

Strácate tým ale výhody, pre registrovaných klientov. Napr. sa Vám nesčítajú Kačáky za nákupy, čo je veľká škoda, pretože sa za ne dá v priebehu času vybrať slušná zľava, neobdržíte narodeninový darček atď .. Registrácia u nás sa Vám oplatí. Budeme rozširovať ponuky pre registrovaných zákazníkov, pretože práve vďaka našim zákazníkom tú sme a toho si nesmierne vážime !! Nebudeme Vás obťažovať zasielaním e-mailov, ak o to sami nestojíte, v prípade že si pri registrácii zaškrtnete odber noviniek, príde Vám od nás jeden mail mesačne s ponukou noviniek a alebo s ponukou zľavy určené iba pre Vás. Ak túto variantu nezvolíte, nebudú Vám od nás chodiť žiadne e-maily.

Čo robiť keď mi oblečenie nesedí?

Ak si nie ste dopredu istí svojou veľkosťou napíšte nám, produkt zmeriame a pokúsime sa Vám napísať čo najdôkladnejšie popis. V prípade, že ste si už niečo zakúpili a veľkosť Vám nesedí, napíšte nám o aký tovar sa jedná a mi Vám ho buď obratom bezplatne vymeníme alebo v prípade, že by tovar nebolo sklade vrátime peniaze späť.

Podmienky výmeny tovaru alebo vrátenia peňazí:

  • tovar musí byť úplne v poriadku neporušené, nepoužívané (nenosené), opatrené originálnou visačkou (nie odstrihnutá), dobre zabalený a schopný ďalšieho predaja.
  • tovar musíte odoslať alebo priniesť do 14 dní od obdržania (je to zo zákona daná lehota).
  • vo vrátenej zásielke musí byť vložená kópia faktúry a informácie o tom, čo si prajete s tovarom robili: vymeniť (za akú veľkosť, prípadne iný produkt), vrátiť peniaze.
  • V prípade nedodržania ktorejkoľvek tejto podmienky nebude vašej žiadosti o vrátenie peňazí vyhovené. Balíky zasielajte doporučenou poštou alebo ako bežný balík. DOBIERKY nepreberáme, musíme sa najskôr ubezpečiť, že je tovar v poriadku.

Balíky s vymeneným tovarom zasielame prostredníctvom rovnakého dopravcu, ktorý bol zadaný v pôvodnej objednávke, nevyžiada ak si zákazník iný spôsob.